Sevgilimden 4 yaş büyüğüm. sizce aramızdaki fark çok mu? yaş farkı çok mu önemlidir?

çok iyi anlaşıyoruz yaşla ilgili hiç bir zaman sorunumuz olmadı. düşüncelerinizi merak ediyorum. bayanın büyük olması çok mu önemli bir şey? önemli olan iyi anlaşmak diye düşünüyorum
Sevgilimden 4 yaş büyüğüm. sizce aramızdaki fark çok mu? yaş farkı çok mu önemlidir?
Cevapla