Erkekler, Eşimin babası ve erkek akrabalarının yanında oğlumu emzirme istemiyorum. Sizce abartıyor muyum?

Onlarin yanında emzirince başıma toplayıp çok güzel emiyor diyorlar. Birde sesini yapıyorlar. Ay sinir oluyorum. . Esimle konustum abartma seviyor torununu yigenini diyor Ne yapmaliyim? Abartiyor muyum?
Erkekler, Eşimin babası ve erkek akrabalarının yanında oğlumu emzirme istemiyorum. Sizce abartıyor muyum?
Cevapla