Dua edip kabul olduğu zaman ettiğiniz dua ya pişman oldunuzmu hiç?

ben oldum dua etmiştim duam kabul oldu keşke bu duayı etmeseydim dedim kabul olduktan sonra hiçte iyi bir şey olmadığını anladım
Dua edip kabul olduğu zaman ettiğiniz dua ya pişman oldunuzmu hiç?
Cevapla