
Nasıl hemen uzar bu tırnak 11 inde sinavim var nasıl gidicem boyle 😞

benmim kine kramponun çivisi ile basmışlardı, yani bişey olmaz bişey sarma kalsın öyle, hava alması lazım.
Tamam teşekkürler🙏
off bir ara benimde el tırnagım kopmuştu komple :D cok kötü acısı var tez zamanda geçer inş :S
İnsallah🙏🙏
Hemen çıkmaz ne yazık ki. Baticonla temizle sonra merhem sür.
Eczanede mi satılır bu dediklerin
Tamam çok sağol yardımcı olduğun için🙏💞
sanki yürümeni engelliyor mk bir tane bant sar git işte.
Ayakkabıyı sen giy kolaysa 😒
kıyamaammm :D
tentürdiyot mudur nedir o ilaçtan sür hemen geçer :D
o değil de ikinci güne zaten hemen o hassasiyet geçiyor merak etme
İnşallah kız sabah eczaneden alayim hemen
Cevap
10Cevap
Yatağın kenarına vurmayla tırnak kırılmamalı böyle, doktora görünmende fayda var tırnağın hassas olmamalı bu kadar.
Demir eksikliği kansızlık falan var çok hassas her yerim
Kardeş geçmiş olsun da kaldırın şu fotoğrafı öff :/
😑 ben bir care bulun diye şey ettim
Canim ya nasil yaptin onu oyle cok zor ve cook uzun zaman anca gecer😞
😔 of ya
Nasıl yaptın bunu😱
Sağlık Ocağına gidip pansuman yaptr mutlaka
Yatağın kenarına carptim 😒 😢
sınava gitceksen sandalet giy de git krem bişiyler sür sargı yap zamanla iyileşir geçmiş olsun.
bende tam elimin ortasına kalem girdi valla kalemi bastırıken ama geçti :)
Geçmiş olsun canım giycez biseyler artık
çok kötü olmuş ya geçmiş olsun sar orayı mikrop kapmasın
Sağol canım sarılı şimdi
Çok kötü olmus ya doktora git krem falan verir uyuşturur. Çok geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Abbboov. Hastaneye koş acile
Dalga geçme sene 😢 agriyo zaten
Dalga geçmiyorum acile git la
Ayyy geçmiş olsun kızz 😔 Batikon falan sür sar
Yaa çok teşekkür ederim canım sabah ilk işim alıp surucem💕
Bakmaz olaydım 😮😮 o ne öyle içim gitti ya ):
😔 bende kendi tirnagima bakamiyorum
Kotu olmus gecmis olsun nasil becerdin
Yatağın kenarına vurdum😑
Yitigi bisiy ildimi 😒😒
Tövbe yarabbim tövbe 😄 olmadı
Tentürdiyot sür antıbıyotıklı kremle sar kapat
Tamam canım sağol
babet giy ya da spor ayakkabı. sar parmağını.
ay keşke bakmasaydım çok kötü olmuş canım ya
Evet 😔
Hayatımı kaydırdım mk
😄 niye öyle diyon agriyo
niye midemize ettin mübarek oruç zamanı
Oruçtan önce koymuştum 😶 😄
hadi be tuhh
Gecmis olsun 😢 karisma oynama
Teşekkür ederim😔
parmak arası terliği giy git :l
Olabilir ama kötü gözükür bu tırnak 😒
Oyle tabi haklisin
çok kötü olmuş geçmiş olsun
Allah razı olsun 🙏
3-4 güne o tırnak düşer
Yaa korkutma 😖
İnsallah acimaz 😒
@Hayyik teşekkürler🙏
Of ya kötü olmuş🙈
Hemde ne kotu 😒
İçim yandı :
Benim deee
Off one lan
Biliyorum iğrenç 😢 ama kırıldı sakarligimdan
kizim doktora gitsene bide ksye konu acmis yav
😄 basima ilk kez böyle bisey geldi ne yapacağımı bilemedim
@Hayyik inşallah
Nasıl becerdin
Yatağın kenarına vurdum😢 sakarim da biraz
Geçmiş olsun
Teşekkürler
Geçmiş olsun :(
Sağol canım😘
ayyy ıcım gıttı
Benim içimi sorma 😄 kendi ayağım ama bakamiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar