Abime Özel Doğum Günü Pastası Yaptım Sizce Nasıl Olmuş Güzel Olmuş Mu?

Bugün @Akbaba06 Abimin Doğum Günü Pastası benden olsun dedim :)

37 yaşını kutlu olsun abim nice senelere :) :)
Abime Özel Doğum Günü Pastası Yaptım Sizce Nasıl Olmuş Güzel Olmuş Mu ?
@_AşkTanrısı_ @lunaria @unpreventable @Sedefss ve diğerleri gelin soruya hadi :) :)

#pilavüstü #DoğumgünününKutluOlsun #Akbaba06 #doğumgünüpastası :) :)
Abime Özel Doğum Günü Pastası Yaptım Sizce Nasıl Olmuş Güzel Olmuş Mu?
Cevapla