Lol'den nasıl zevk alıyorsunuz ya bir giriyim dedim çok saçma oyun sizce?
Evet Saçma.
Hayır Güzel Oyun.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
bende bir ara çok kaptırmıştım kendimi sonra çokda takılmamak gerekiyormuş onu anladım, belli bir yaştan sonra sıkıyor zaten oyunların hepsi,
Haklısın abi ama ne bileyim sıkıcı bide 40 dk
bazen güzel maçlar oluyor ama bunun sayısı 100 maçtan anca 1 ya da 2 tane o yüzden değmez bence 40 değil 60 dakika bile sürebiliyor güzel maç olunca bir o tarafa bir bu tarafa :D
Kaptırıyon kendini saatler nasıl geçiyor bilmiyon bende playstation'da öyleyim 11 de oturuyorum bakıyorum saat 8 olmuş :D
çok kaptırmamak lazım :D
Moba tarzının yüz karası. Smite varken oynanmaz o oyun. Hem %100 ücretsiz olan tek oyun #Smite
Aynen Smite mükkemel
Saçma değil henüz bilmiyorsun strateji oyunu nesi saçma o özellikleri karakterleri tek tek öğrenmen gerek ondan sonra bağımlı olursun.
Cevap
4Cevap
Paranın hükmü yok ve tamamen yeteneğe dayalı bir oyun. Amacı basit, bir heroyla yapabileceğin bir sürü playz var. O yüzden çok tuttu
Oyun 18 yas ustu olsa harika oyun
Velet kaynıyor :D
Aynen :-D
Evet Saçma.
Zeka gerektirir
zekadan çok sabır gerektirir ve takım oyunu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar