Sadece zenginler kahvaltıya iner fakirler anca kahvaltıya oturur.
Siz kahvaltıya iniyor musunuz yoksa oturuyor musunuz?
: )
Siz kahvaltıya iniyor musunuz yoksa oturuyor musunuz?
: )
Kahvalti bize oturuyo o derece fakiriz 😂😂 cumleme takilmayin neticede fakiriz yani
Biz iniyoruz, mutfak aşağıda napalım, illa zengin mi olunuyo öyle :) Alemsiniz.
Bu durum türkiyede geçerli. Amerikada pek değil, çoğu villada oturduğundan :D
hadi ya o zman ben zenginmişim her sabah kahvaltıya iniyom
Cevap
12Cevap
İki türlü de kahvaltı değil mi? Merdiven inmek basen yapıyor. Ben otururum asdahjhs
iniyorum desen ne fayda fakir olduktan sonra. oturuyorum desen neye yarar zengin olunca. wenhdfuWEFUIHR7UJNFWR
Biz kahvaltıya çıkıyoruz olurmu? Dalga geçmiyorum ciddi ciddi yukarı çıkıyoruz kahvaltı için.
Ben kahvaltı yapmıyorum. Bu durumda ultra fakir oluyorum sanırsam.
Hem iniyor hem kalkıyor fark etmiyor aga :)
konuyorumm adeta.. :D
amaaaaaaaaaannnnnnnn... :D cok asilzadee :D
Evde oturuyorum yurtta iniyorum neyim şimdi ben?
Yarı zengin yarı fakir 😂
Aynen ln bnde inmek isterim bir kerede olsa😸
İner veya oturur farketmez benim için panpa.
Biz kahvaltıya kalkıyoruz o ne olacak :(
:( :( :(
Ben çıkıyorum ne ki acaba :-))
Inerim
sonuçta ikiside doymak için orada
Biz çıkıyoruz terasa :)
Kahvaltı yapmıyorum
Biliyorum gerek yok
Hazırlıyorum ne oluyom peki ben. s
heh kahvaltı oldugum yere geliyor
Oturuyorum
Olsun :D buna da şükür
Biz oturuyoruz 😄😄
Garip gureba 😄
İniyoruz biz
oturuyoruz kardeşim
Oturuyom 😂😂😂
Biz otururuz.
uçuyorum :)
Oturuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar