Ben seviyorum bunu kullanmayi. Kullandiktan sonra kirpiklerim hem uzun, kivrik hem de cok dogal gorunuyor. Diger makyaj malzemeleri gibi cilde ya da goze bir zarari da yok. Kullandigim tek makyaj aleti diyebilirim. Niye bunu bu kadar ovdum bilmiyorum. Gideyim de sarilayim kendisine
Niye kivriliyo? Yemege felan kacmasin diye mi? Yok ben yemek yerken saclar etki ediyor da. Tokayla hallediyorum. Bu kirpikler neyi rahatsiz ediyomuş ki? Batıyo mu?
En İyi Cevaplar