Yoruma lütfen
Eveeeeet 'SEN DAHA İYİLERiNE LAYİKSİN' hadi bu cümleyi açalım :) ?
Yoruma lütfen

Giderken bile beni dusunuyor ya. Yerim ben onu ya ne kadar iyi kalpli oy minciririm ben onu😂😂😂
Herkes beni kendine layik gormus olacak ki benden daha iyilerine layiksin demediler. Daha iyileri cikar insallah dediler. Iste ben onlari bekliomm😂😂
:D :D bundan da eğlence cikardin kendine
😛😛😛
Tesekkur ederim. 😊😊
Yani diyorki ben karaktersiz aşağılık güzel kardeşim dümbük (afedersin sinirlendim) gevşeğin tekiyim nenim dışımda herke olur sana diyor
Bu çok iyiiiiiii
Ben bir osbu çocuğuyum kıymetini bilemedim alacami aldım skmdede değil uzulmen.
Demek istiyo
Ağzımdan tam bunlar cikcakti da :D kufredemiyorum
@Froze__ :)))))
Senden daha iyilerine layığım hadi bana eyv demenin farklı versiyonu
Ooooo 8 xper
ne olduki :D
Sekillllllllll
Ablamizsin :p
Aşağıda 9 xper master falan var :D :D ben neyim ki daha :D
Cevap
14Cevap
Iste benim gotum yemiyor seninle vakit öldürdüm demeyi bununla idare et in baska bir varyasyonudur.
Zaaaaa xD
Çok iyi
Ben cevap yazmak istiyorum. O zaman daha iyisini bul öyle git
:))))))))))))))
:))))))
Senden daha güzelini/yakışıklısını buldum. Uzatmadan bitirelim şu ilişkiyi demektir.
:((( çok kötü... Allah yasatmasin
S. git hadi evine ayrılma bahanesi demek kimse daha iyisini hakediyor diye bırakıp gitmez hepsi bahane bacım
Hahah
Diyorki yani sen çok çirkinsin git başkası sevsin seni. Diyemiyor ve sen daha iyilerine layıksın cümlesini kullanıyor.
"Bak ben senden sıkıldım s. ktr git" bunun kibarcasi
Dimiiiii
Ben daha iyilerini istemiyorum seni istiyorum der genç adam shsjhsh
Ben malım, ben kimim ki sana uygun kişi olayım demek gibi bir şey
Ben sen bana layık değilsin diyorum daha az kırıcı 😂😂
Aynı ibnelik.
sen daha iyilerine layıksın ama ben ondanda iyilerine layığım :D
Sorun sende değil bendeymiş daha iyisine layık mısım 😄😄😄 koy gtüne gitsin
Kızlar da aynı şeyi yapıyor.
Başkasına verdim tadı daha hoşuma gitti demenin kısa versiyonu.
Sorun sen de değil ben de cümlesinden daha az kırıcı o kesin 😄
Bı kızlar içinde geçerlimi
Maalesef ki kirve.
Yaz noktalı yaz sansurle
İyi birisin ama aşık olamadım sana
#istemiyorum dese eyvallah ;)
Sorun sende değil bende :D
bırak laga lugayı sadede gel demek istiyorum :D
Boş bir laf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar