Eveeeeet 'SEN DAHA İYİLERiNE LAYİKSİN' hadi bu cümleyi açalım :) ?


Eveeeeet 'SEN DAHA İYİLERiNE LAYİKSİN' hadi bu cümleyi açalım :) ?


Herkes bu cümlenin başka kısa cümlelerle karşılığını yazsın

sen daha iyilerine layiksin dendiğinde
-oooo gel bakalim o. sbu çocuğu yeni mi aklına geldi lan- diyesim geliyor

Ama başkalarının ilişkilerine karisamiyoruz tabiki...

Evet Buyrun ♥
Güncellemeler
+1 yıl
@Aşkın_Sonu
Yoruma lütfen
Eveeeeet 'SEN DAHA İYİLERiNE LAYİKSİN' hadi bu cümleyi açalım :) ?
Cevapla