onu hala çok seviyorum
erkeğe yeniden deneyelim demek hata mı olur
erkeğe yeniden deneyelim demek hata mı olur
denesen bile eskisi gibi olmaz unut gitsin, yeniden aşık olmaya çalış, biz çok denedik olmuyor olmuyor dikiş tutmuyor, bida kopuyor mutlu olamıyorsun.
onsuzluk çok ağır. her gün ağlıyorum. yapamıyorum. onun başkasıyla olma ihtimalini düşünemiyorum
30-35 yaş arasındaki olgun biri için neden hata olsun ki sonuçta birbirinizi daha iyi anlarsınız.
isteseydi o adım atmaz mıydı
Olabilir de ne ile bittiği önemli burada ama hani şaçma bir sebeple umut vardır ama ihanet ona benzer şeylerse zor olur.
severek bitti aslında. gelecek yok anlaşamıyoruz diye.
Bence anlaşma olayı basit olmuş. Sizler ister istemez daha geniş yelpazede düşünebilirsiniz bize göre. Bence ilk adımı atın derim sonuçta kaybedeceğiniz bir şey yok. Basit erkeklerdense eğer kesinlikle çabucak döner.
kimin ayrıldığı önemli
Cevap
8Cevap
Ayrılık değil sözü bir kere araya girdi mi o ilişki iflah olmaz.
evet biten bir şey eskisi gibi olmuyor ben aynı kişiyle başlamaya karşıyım..
neden eskisi gibi olmuyor peki
Hayır gurursuzluk değil gerçek aşktır sevgidir
bir tek sen böyle söyledin
denenmişin denemesi olmuyor ne yazık ki :(
deme bence sonra bunu hep yüzüne vurur
Kimin ayrildigina , nasil ayrildigina bagli.
Bence onu halâ sevmektir galiba :(
Seviosan de gitsin be
degildir
DiyorumBen^^
seni istediği gibi kullanır
Gurursuzluktur.
Evet
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar