Tirnak etlerim normale döner miii? Acil yardimmm nolurrr kizlaaarrr?

Ben turnak etlerini yiyen biriyim ve surekli duzeltmek icin tirnak makasiyla keserk manikur yapiyorum.1 hafta sonra tekrar nasirlasinca yine kesiyorum o sert deriyi. ancak etlerim hep sis sis duruyor ellerimi yikadigimda suda ya da banyo sonrasinda kestigum yerler dahada belirginlesiyor. turnak etlerimin bundan sonra hic kesmemek uzere uzun vadede iyilesmesi durumu mumkun mudur normale doner mi ellerim. iyilesmesi icin ne yapmam gerek. Artik manikur yapmak istemiyorum yumusak eller istiyorum. Dalga gecmeden yartdimci olun lutfen :((((
Tirnak etlerim normale döner miii? Acil yardimmm nolurrr kizlaaarrr?
Cevapla