Mantıklı yorum yapacak kişiler yorumlasın lütfen.
Yorumlar için sağolun *-*
Yorumlar için sağolun *-*
Geçen bir muhabbete geçti bu konu. Arkadaşın ezanla kulağına söylenen isimi ve kimlikteki isimi faklıymış ve onlarda hep böyleymiş bu durum. Bizim de onun gibi olduğumuzu sanıyordu ama biz de kulağa ne söylendiyse kimlikteki isimde odur. Kişiler ahiret hayatında kulaklarına söylenen isimleriyle çağrılacaklar
Benim her ikiside kulağa okundu.
Kulağıma okunanlar sonra okundu:/
Bizim bir abinin ismi öyle kimliğinde bambaşka bir isim yazıyor ama ailesi dahil herkes farklı bir isimle çağırıyor
Oda iyiymiş😂😂
Yanılmıyorsam mahşer günü herkes ismiyle çağrıldığında kulağımıza okunanlarla çağrılıcaz yani kulağımıza okunan isim asıl ismimiz.
Nüfus dahil 3 isimle mi çağırılcam işe bak😂
Peki nasıl silinir bilgin var mı?
Kulağa okunan silinemiyor heralde ama nüfusta yazanların hepsi okunmuş mu kulağına
Nüfusta 1 sonradan 2 isim daha okunmuş toplamda okunmuş 3 isim var😂
Kulağa okunan isimler kişiliği karakteri etkiliyor.
Dolayısıyla çocuklara konulan isimler bu manada büyük önem arz ediyor.
Zaten bu yüzden sonradan iki isim daha okundu:/
Neden yapıldı böyle bişey?
İsimler yaşamı etkilermiş ya hiçbir şey iyi gitmiyordu her şey çok kötüydü o yüzden bir umut okunmuştu
Cevap
5Cevap
Dalga geçilmesini diye kimliğe yazdirilmamis olabilir yanlış yazılmış olabilir
Yok sonradan okundu:/
Kulak ismi olarak kalir
Sende haklısın😂
Hiçbir işe yaramaz batıl inanç bu
Yani onlar ismim sayılmaz mı
İyi bakalım
Mahşer günü kulağına okunan isimle çağrılacaksın.
Hiç bir ise yaramaz
Ne uyuzsunuz😂
https://vocaroo.com/i/s1nQhsVc6sBF
Sesli cvp verdim 😂😂😂 gülme ama
Zaten sesini biliyordum ki:P
Ahaha hiçte çok aramadım. Sonradan isim okundu kulağıma ne işe yarar anlamadım, sordum😂😂
https://vocaroo.com/i/s15hFAVWlogI
😂😂😂😂 hahahah
Egoya bak ya😂😂😂
Fazlasını olmayanlara verseydin😂😂
https://vocaroo.com/i/s1hM1qeP4Jmw
😂😂😂😊😊😊😊 egolumuyum dinle ve gör
Beni tanımıyorsun ki gizliyim:p
😂😂😂
Sen dinle
Dinledim ki zaten😂
Mesaj kutusunu kullanmıyorum?
Neden kullanmiyosun
Doğru bulmuyorum
Tamam
Bence sende mesaj kutunu kapat görüş altı mesajlaşma daha mantıklı oluyor
bir işe yaramaz
Birinin bunu diyeceğini biliyordum😂
Ahaha😂😂
Kadere hazırlık.
fikrim yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar