ben karamelli seviyorum peki ya siz?
yorumlarınız için teşekkürler...
şarkınız :
yorumlarınız için teşekkürler...
şarkınız :
Geçen annem 10 lu paket alıp gelmiş çikolatalı sevmem dedim mutfağa git gel yapa yapa 8 tane yedim :(
aynen bende öyle ^^
Çikolata sevmem aslında ama çikolatalısı fena olmuyor
Çikolalatalısı haricinde yemedim o yüzden çikolatalısı
Cevap
5Cevap
cikolatali bide vanilyali 😋
Sevmem
tamam.
Hic yemedik ki ilk kez duyuyorum
Hiç sevmem.
olmasada olur.^^
Aynen.
Şeftali.
Çikolatalı...
Çikolatalı
Kruvasan sevmem
cikolatalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar