Nişanlım kuzenimden hoşlanıyor mu yoksa icim mi fesat?

Arkadaşlar ben nisanlandım yarım yıl oldu. benim bir kuzenim var çok güzel cidden herkes çok beğeniyor. Bu nisanlimdan önce iki sevgilim buna yürümüştü ve ortaya çıkınca onu suçlamışlardı ama kız ikisiylede yüzleşip tüm msjları sakladığını hatta aramaları kaydettiğini söyleyip göstermişti cidden ona çok güveniyorum zaten erkeklere hiç ilgisi yok lezbiyen olduğunu düşünüyorum. Evet gelelim asıl konuya, ben yarım yıldır nisanlıyım kuzenim uzun zamandır yurt dışında ve nisanlım sadece fotoğraflarını görmüştü onun benden daha güzelolduğunu söylüyordu. E ben bunu zaten bildiğimden pek takmadım, ama onunla tanışmak istedi tanıstırdım, baldızı sayılır o numarasını verdim. ben onun telefonunu sürekli kontrol ederdim ve yazışma falan görmezdim, kuzenime sorduğumda arada konuşuyoruz derdi. Ve sonunda kuzenim yurtdışından buraya geldiğinde telefonunu istedim msjları okumak için o da verdi. bende hem face olsun hem de whatsapp olsun her yerden okudum şunları özet geceyim:ilk msjları hep nisanlım atmış, hep çok güzelsin, tatlısın, çok anlayışlısın, lütfen ona söyleme konustugumuzu yanlış anlar, sürekli olarak ne zaman geliyorsun, gelmicek misin artık diye sorular sormuş, evlendigimizde bizde kalirsin istediğin kadar , seni gezdiririz, keşke o (beni kastediyor) senin gibi olsaydı muhabbetin çok güzel çok komiksin eglencelisin gibi yazdigi şeyler gözüme çarptı,
Şimdi ben ne dusunmeliyim bu konu hakkında, bu kadar rahat olması normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sorumu şikayet eder misiniz yeterince cevap aldim özel konuyu buraya döktüm kalkmasini istiyorum.
Nişanlım kuzenimden hoşlanıyor mu yoksa icim mi fesat?
Cevapla