
Nedir abi bu serumlu kol fotoğrafı atma merakı neyi ispatlamaya çalışıyorsun mecburmu millet senin o damar yolunu görmeye 😂 Hele bir de yapılan yorumlar beni benden alıyor 🙈 Siz bu tiplere rastlayinca tepkiniz ne oluyor.

Facebook'ta makarasına, "WC'de" diye durum güncelleyen arkadaşım vardı. :D
"Vardı" diyorum, çünkü artık yok, arkadaşlıktan çıkardım. :D
İşte bunlar hep, onaylanma ihtiyacı ve kalabalıklar içindeki yalnızlık.
Bende kolum sargıdayken atayım o zaman Ödeşelim https://i.hizliresim.com/v52824.jpg Asdf
Yapma bunu 😒
ya insanlar hasta olmaya merakli iste sirf biri onlara baksin falan diye
ama hasta olan biri niye internete yukluyo bu sekildede beyninin hasta oldugunu da kanitliyo
Kıcı bası agrıdı diye serum taktıranlara karsı biz, parmağımız kopsa cebimize atarız der atarımla çekilirim
Heyyt be
Cevap
6Cevap
Ölümüne dalga geçiyorum bir kere hastanede bir hastam aynısını yapıyodu baya yüzüne yüzüne gülmüştüm bir bitmediniz diye jdksksksk
Önemsemiyorum 😁
Yüz yüze geldiğimizde hatırlarsam geçmiş olsun deme ihtimalim var 😁
geçmiş olsun diyorum :D
Geçmiş olsun iyi darbe almışlar sanırsam.
Aferim sana alkisladm bak
Hahaha kim yapti bunu :)
Yakında 'Amerliyat Qeyfi' diye atacaklar.
ilgi görmeye çalışan ezikler. yazık.
aynen dsgdsg
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar