Bazılarımızın güzel olup bazılarımızın çirkin olması adaletsizlik değil mi?

Tanrı sunun cezası şudur bunun cezası budur siz benim verdiğim nimetlerın hakkını ödeyemezsiniz diyo yaptıgı bu kadar adaletsizlikle bide cehenneme mi atıcak. Zaten yarattığı dünyada cehennemi yaşıyoruz
bizim hakkımız nerde mk
Bazılarımızın güzel olup bazılarımızın çirkin olması adaletsizlik değil mi?
Cevapla