Kapalıydım açıldım bunu hayatıma giren birinin duyması ne hissettirir?

Kapalıydım derken şöyle 25 yaşımdayım 23 yaşımda kapandım 1 sene sonra açıldım kendi isteğimle kapanmamıştım ki kapanacak bir kişi değilim 1 yıldır eski hayatıma döndüm yani ve gerçekten böyle mutluyum kapalı olduğum yıl depresyondaydım bu durum hayatıma giren birinde nasıl izlenimler yaratr acaba yoksa hiç söylemesemmi? Umrumda değil fakat merak ediyrum şu an hayatımda kimse yok zaten bir yıldır
Kapalıydım açıldım bunu hayatıma giren birinin duyması ne hissettirir?
Cevapla