Bir kız neden kendinden 20-25 yaş büyük erkeklerle takılır?

Bahsettiğim kişiyi kardeşim gibi seviyorum öyle saf bir kız değil zeki, kimin onunla ne için birlikte olduğunu anlayabilecek bir tip. Hep kendinden 20-25 yaş büyük erkeklerle konuşuyor onu daha öncede uyardım ama o yinede bana haber verip bir kaçıyla buluştu. Soruyorum bir şey yaşıyormusunuz diye hayır diyor, bir sey yaşasam saklamam diyor, geziyorlarmış müzeye filan gidiyorlarmış sadece. Ailevi sorunları var baya babası bile biliyor kiminle gezdiğini filan ama hiç bir şey demiyor , acaba bundan olabilir mi, bana evde olanlar umrumda bile değil diyor çokta iplemez bir tip ama acaba yinede umursuyor mu? sizce ne yapmalıyım ne diyim başına bir şey gelecek diye korkuyorum :(
Bu arada 17 yaşında
Bir kız neden kendinden 20-25 yaş büyük erkeklerle takılır?
Cevapla