Ev, araba yuva sahibi olayım yeter diyenlerden misiniz yoksa, büyük hayalleri olanlardan mısınız?
değişik hayallerim var
sıradan hayallerim var
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
malikanede lordlar gibi , saraylarda sultan gibi yaşamak istiyorum. Havyar yiyip çilek tadı almak istiyorum. Paraya para demek istemiyorum mesela zopik demek istiyorum. Lamborghini istiyorum. İstanbul Ankara arası 300 basmak istiyorum. Özel jetim olsun hanedanım olsun. Yazda kışı , kışta yazı yaşatacak kadar zengin olmak istiyorum. Karun gibi hazinelerimin anahtarlarını 40 katır taşısın istiyorumç Sırf hatunlardan oluşacak bir krallık istiyorum. Bende kralları olucam :D (çok mu istiyorum? )
yanlış devirdesin Osmanlıda padişah olsaydı hepsi olurdu :D
Herkes de değişik demiş, ben de dahil. Bence bizimkiler de gayet sıradan.
acaba dünyayı yerinden sallayacak biri çıkacak mı aramızdan :D
haha dalga amaçlı mı yazdın yoksa ciddi mi :D
haha iyi dedin :D bence bizim sorunumuz kendimize inancımız olmaması. insanları hep yüceltiyoruz yok Einstein öyle yok edison şöyle vs vs tamam çok güzel değerli insanlar ama neden onlardan biri biz olmayalım. insanlara bunu dediğin zaman saçmalama deyip gülüyorlar. neden saçma olsun onlarda bizim gibi insandılar. bence inanan insan yapar :)
eig seçecemde 24 saat geçmeli diyor :D yeni güncellemenin pisliği hep :D
süper bir sözmüş :D hayat felsefem artık :D ^^
bence yaparsın sende var o ışık :D değerli bir insansın sağol mutlu ettin beni umarım bu konuştuklarımız birgün gerçek olur :D
sağolun :D umarım herşey istediğiniz gibi olur :D
Önce üniversiteyi bitirmek sonra iki üç yıl çalışıp o ara hayatımın aşkını bulmak ve sonra sözlenmek vs.
Sonra beraber dünyayı gezeriz falan. Sıradan hayaller sanırım
Cok psikopatca değişik hayallerim var 😅😅
Uuu nasıl mesela :D
Arabayla sehir sehir gezip zengin insanları öldürüp paralarıyla silah icki benzin almak hahahah 😎😄😄😄😄😄😂
O süpermiş ama lanet olası federaller peşini bırakmaz demedi deme :D
Aynen o sorun var bebis 😳😂😂 olsun bizde daha küçük suçlar isleriz ama illegal bir yaşantı istiyorum bu net 😎😂😂😂😊
Aha aynı ben :D macera dolu bir hayat ama yakalanırsan fena :D
Aynen ama olsun 😍
Eig verecemde 24 saat dolsun diyor ks şu güncelleme bela oldu başımıza :D
Hayalimi çalmış 😜
Ayh aynen ya guncelleme berbat olmus 😒
Şimdiden tesekkur ederim ✌😘😎😂😂
Ne demek :D evet ya hele şu kapalı soru olayı tam saçmalık umarım düzelir :)
gerçekleştiremeyeceğiniz hayaller kurmayın realist olun lütfen baylar bayanlar
Cevap
19Cevap
hayallerimi mi öğrenmek istiyosun xd
buyrun ;
www.kizlarsoruyor.com/.../q4786166-sizce-hayalimde-eksik-olan-sey-ne-o-o
haha hiç şaşırmadım ^^ senden de bu beklenirdi güzel hayaller
aslında sıradan hayaller ama biraz fazla çizgifilm izlemiş birisinin sıradan hayalleri ^o^
Sağlam bir tekne , bir motosiklet , ve bu ikisinin motorunu sudan elde edeceğim bir yakıt sistemi , bir de elektrik veya enerji sorununu minimuma indirmek, son olarak terörü bitirmek istiyorum
çok büyük hayallerim vardı benim. uçmayı hayal ederdim çocukken.
uçsuz bucaksız gökyüzünde süzülmeyi özgürce. dertsiz, tasasız, stressiz yaşamayı, kuş gibi hafif olmayı.
belki bir kısmı gerçek olur ne dersin :D
sonra 15 yaşıma geldiğimi hayal ederdim. gerçekleştirebildiğim tek
hayalim bu büyük ihtimalle. çok şey görüp, çok şey öğreneceğimi. 30 yaşıma kadar
500 kitap okuyacağımı, kendime ait bir kütüphanem olacağını. basit uğraşlarım olacağını hayal ederdim, basit yaşayacağımı. dünyayı gezecektim. bilmediğim yerler görüp, yeni diller öğrenecektim.
Ev araba hayallerinde var tabi ki. Ama çok daha sıradışı hayallerimde var yani.
en iyisi bence
Evet 😊
Diplomayı alıp gezicem full durmadan 50 yaşlarındada gayrimenkulleri satar güzel bir yazlık ev alır takılır orda biter hikaye
"Herkes gibi sıradan" demek yanlış olur..
Herkes sıradışı hayaller kuruyor.. Veya "mantıkdışı" diyelim..
Ben onlardan farklıyım.. Küçük şeyler istiyorum..
Küçük dünyamda küçücük yavrumu yetiştirmek gibi..
çok çok sıradışı hayallerim var imkanım olursa gerçekleştirmek umudu ile bekliyorum
çok çalış olur umarım :)
İngiltere'ye üniversite okuyup orda yeni bir yaşam farklı insanlar farklı kültürler felan tamamen İngiltere'de yeni bir başlangıç yapmayı planlıyorum 😊
hayallerim kesinlikle sıradan değildir. hep sıradışıdır.
Belli kişilerin hayalleri sıradışıdır dünya güzeli ;)
Sevdigimle tum farkli ulkeleri gezip dunya turu yapmak istiyorum.. :)
çok sıradışı :D ksjdlka duymak istemezsiniz
nasıl mesela :D
En normali: vampir olmak ölümsüz olmak falan :D
müessesemizin ikramıdır
ichef-1.bbci.co.uk/.../...624x351_spl_nocredit.jpg
bayan vampir ^^
uu kan :D damardan içmeyi tercih ederim bebek B) :D https://i.hizliresim.com/kB9a1y.gif
heheh o enayiyi bulmak zor :D
ahah :D
Değişik hayallerim varr :)
tahmin etmiştim :D
ee tanırım seni az çok :D
midyeyi çok seviyorsun dimi :D
Kurmuyorum gerceklesebilecek derece de de olsa olmuyo ne maddi ne de manevi durum yok
Oo acayip hayaller kuruyorum ya jsksjh
Tek benim hayalim
O yüzden değişik.
hayaller hayatlar..
hayallere ulaşmak için ne yaptıkki elde edemedik diyoruz
evet aynen öyle diyoruz
çalışan yapar :D
nasibi varsa yapar :D
niyeki çalışan her türlü alır sabretmek lazım sadece :)
ne yapmaya çalıştığına bağlı yinede :) mesela uçmak hayal ama ne yaparsan yap kendi kendine uçamazsın :)
şimdilik öyle bundan bin yıl önce bilgisayar gibi birşeyden bahsetmekte çok uçuktu düşünsene dünyanın öbür ucundaki insanla görüntülü konuşuyorsun :D buda uçuk bir hayaldi ama artık var
tamam onlara birşey demiyorum ama bundan 1000 yıl sonrada insan kendi kendine uçamayacak illaki bir cihaz şart :) kendi kendine uçma hayali gerçek olmayacak
onu o zaman görürüz tabi yaşarsak :D
tamam öyle olsun :D
Sıradan ve basit hayaller ama imkansız..
Sıradan ya zengin olmak falan
Gerceklestirebilecegim hayalleri kurarım
Biraz büyük hayallerim var
Çok sıradışı
Büyük düşünüyorum
hertürlü hayalim var
değişik hayallerim var
Değişik
Degisiyo
A. dedim
Puahahaa
hmm açıklayıcı
sıradışı. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar