Ders çalışma hastalığına yakalandım. Böyle bir şey yoksa bile ben çıkardım :D ?

Arkadaşlar ders çalışma hastalığına yakalandım sanırım :D Takıntı haline geldi bu bende sosyal hayatım sıfır resmen. Sürekli olarak ders çalışmak istiyorum enteresan bir biçimde hiçte sıkılmıyorum. Son 4 aydır ne ailemle adam akıllı vakit geçirdim ne de adam akıllı dışarı çıkıp gezdim. Sabahtan beri ders çalışıyorum annem geldi benle konuştu az önce niye kendini yoruyosun bu kadar diye. Bende yeni yeni farkına vardım. Yemek yerken bile ders çalışıyorum elimde değil ya. Öyle boş boş oturduğuma *şuan mesela* zamanı boşa harcıyormuşum gibime geliyor. B*kunu çıkardım durumun. Azda olsa nasıl geçirebilirim bu durumu?
Ders çalışma hastalığına yakalandım. Böyle bir şey yoksa bile ben çıkardım :D ?
Cevapla