Sizce de insanı yakışıklı/güzel gösteren en büyük etken kısık gözler değil mi?

Sizce de insanı yakışıklı/güzel gösteren en büyük etken kısık gözler değil mi ?
Sizce de insanı yakışıklı/güzel gösteren en büyük etken kısık gözler değil mi?


Sizce de insanı yakışıklı/güzel gösteren en büyük etken kısık gözler değil mi?
Cevapla