Mutsuzluktan ölüyorum sevgisizlikten de ölüyorum duyuyor musunuz beni?

Insanlar kötü niyetleri önyargıları egolari karaktersizlikleri bıktım. Iyi biriyim diye mi bunlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Allahim diyorum karşıma iyi birilerini çıkar nolur. Ama gelen vuruyor giden vuruyor ben bunları hak edicek birsey de yapmıyorum ki. Insanlari dinliyorum yardımcı olmaya çalışıyorum egomdan arınmış bir şekilde ön yargısız düşünüyorum insanlar mutlu olsun istiyorum karıncayı bile incitmek istemiyorum ve incitmiyorken neyin bedeli ya bunlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten dertlesebilecegim birisi var mi
Mutsuzluktan ölüyorum sevgisizlikten de ölüyorum duyuyor musunuz beni?
Cevapla