Nişanlımın telefonunda se.. hikayeleri okuduğunu gördüm?

Merhaba arkadaşlar Çok moralim bozuk Nişanlım ile herşeyi yaşayan insanız Ayrı evlerde yaşıyoruz ama haftada iki gün muhakkak buluşuruz Telefonun da se.. hikayeleri okuduğunu gördüm Bu sizce bir ihtiyaç mı? Olması gereken mi? Ben mi çok abartıyorum? Ve aynı Zaman da benim yanımda kızlara baktığına da defalarca şahit oldum bunlar beni bitirme noktasına getirdi?
Nişanlımın telefonunda se.. hikayeleri okuduğunu gördüm?
Cevapla