
Kardeşimle kahve içiyoruz, facebook'a atmak için bu fotoğrafı çektim. Açıklama olarak yazabileceğim en iyi yazı nedirr? Önerileri alabilirmiyim lütfen?

gece 12 de kahve keyifi))
la bu gece uyumiycakmisiniz siz
bizde saat sence kach?
ben turkiyeli degilim
Açıklaman mı gerekiyor? Bu toplum nereye gidiyor ya...
Hiç atmamani öneririm,, ama senin hal ve tavrin """"""
Lüzumsuz amaçsız ( benim düşüncem)
Sordun cevapladik saygısızlığa lüzum yokk
fikirler cep saati gibidir birbirlerine uymazlar.. milletin olumlu ya da olumsuz fikirlerine saygı duymıcaksın peki niye soru soruyosun.
dıbırsız tamam..
Cevap
1Cevap
Tepside eksik var ; su yok...
Bayanın nick, sulu olduğu için ondan dikkat etmiştir 😄
Kardeşimle kahve keyfisi 😂😂😂😂
ne yazarsan yaz ben görgüsüzm mesajı veriosn zaten
ben senin gbi insanları sevmiorm kısaca. neden her yaptığınızı ifşa etme gereği duyuyorsunuz bunun sebebi nedir. neden naptığınızı herkes bilsin görsün niçin?
defol git özenti mahluk. insanlar senin ne yaptığını ne düşündüğünü merak etmiyor canım. yediğini sıçtığını paylaşmayabilirsn değilmi? ama yok kendini bir halt sanma duygusu buna engel oluyor aptal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar