Küçük göstermenin avantajları mı daha fazla, dezavantajları mı?

23 yaşındayım ama 16 diyen bile oluyor. Bana 16 yaşında gibi gösteriyorsunuz, ben sizden daha büyük gösteriyorum tarzında yorumlar yapıldığı zaman ve bunu 15 yaşındaki gençler söylediği zaman çok sinir oluyorum. Yani tüm ciddiyeti alıp götürüyor. Tamam 50 yaşına gelince 40 45 göstereceğim bu çok güzel bir şey ama şu anda beni zor durumda bırakıyor. En basitinden bir kuaföre gidince benden küçük olanlar bile 'sen, canım, tatlım' kelimelerini kullanıyorlar ya boynuma 'ben 23 yaşındayım' yazılı kocaman bir kolye takasım geliyor.
Peki sizce bu avantajlı mı dezavantajlı bir durum mu?
Küçük göstermenin avantajları mı daha fazla, dezavantajları mı?
Cevapla