iyi uykular millet:))
Gece gece makarna yapıp yedim şimdi de uyuyamıyorum ben niye böyleyim :D?
iyi uykular millet:))
takma kafana @yagmurrgozlumm yat Çok yaşa ekmeyi candır. Aklında kalacağına midende kalsın. Ellerine sağlık. Kilo olayı da makarna ilk eriyen besinler arasında. Ekmek falan olsa sıkıntı ama makarnadan pek bişi çıkmaz afiyet olsun...
sağol moralman artılara cıktım :))))))))))
Ben tost yedim senin kinden daha kötü :D :D. D
Rica ederim
afiyet olsun :) bir ara acaba tost mu yesem dedim de makarna daha cazip geldi. D
En doğru seçim olmuş makarna inşallah kola içmemişindir.
maden suyu içtim ya ayıpsın :D
Maden suyundan bişi olmaz ama kola pek de iyi değil yaa her şeyi iç ama kalayı arada sırada sadece bence...
kola sevmiyorum ki zaten
o zaman yarasın bu yemeğin üzerine bir çay sigara iyi gider aslında
cay içtim de sigara içmedim :)
afiyet olsun kullanmıyosun galiba en iyisi
ayda yılda bir tane kahveyle yakarsam belki ama normalde hiç aklıma gelmez kullanmıyorum sayılır
sigardan keyif alanlardan sın her gün içim sigaraya hamallık edenlerden değilsin idolümsün
teşekkür ederim :D sanırım o dediğindenim :D
kesinlikle ricalarım armağan olsun
:) :)
:D :D :D makarna bahane oldu muhabbet şahane...
aynen :)
nerlerdesin ne yapar ne edersin?
evdeyim makarna yapar yerim napim işte :D :D
Bende yumurta yaptim uykum kacti ya :D
ekmek bandıraydın sarısına güzel oluyo :D bak onu da canım çekecek şimdi hahahah :D
La en güzeli o zaten sarisina bandir bandir ye sirf o yuzden beyazini ayikliyorum bazisinin :D
eheheh aynen :)
Teşekkür ettim :)
ztn almazsan gebertirim seni :))))) ben acımdan geberiyom burda da yemiyorum bişe :)))
gel sana da bir tabak ayırdım :D
Cevap
21Cevap
Afiyet olsun. 15 dakika önce dolu dolu bir tabak yoğurtlu makarnayı gömdüm. Kilo almazsın yahu. Suyu bol için kilo milo almazsınız.
hemşehrimi görmüş gibi sevindim şimdi :D
az ve sık yediğin için kilo almıyor olabilir misin daha önce diyet yaptıgımda sabah ac karnına limonlu su içerdim :)
Uyursan net kilo alırsın uyumaman iyi olmuş, sosta yapsaydın:D
peynirli yedim :D
Afiyet olsun :)
teşekkür ederim :)
Afiyet olsun güzellik... Fazla kilo alma lazımsın..
sana ne be :D
ne gızıyon bee :D
höst lan nereye lazımmışım bir kafa atarım bak :D
Mutfakta lazımsın demek istedim.. Sen ne anladın? :D
tamam la mutfakta yemek yapan insanla kilo almaması gerektiği arasında bağ kuran bir cümle söyle suscam :D
Her yemeğin tadına bakma... sadece benim tadıma bak :D Oldu mu :D
eben! :D
Yok... Ben birden fırlamışım.. . :D
belli belli :D
bir kizin kendine camış demesi kadar o kizi tatli ve cekici yapan baska bir sey yoktur NOKTA
ahahahahah eywallah yawrucum :D
puhahaha :D
bana anne de yawrum :D
su an hediye olarak bir tabak peynirli makarna var kabul edersen mum koyarız üstüne :D hahahahah
tamam o zaman anlastık ;)
çok yürüme yorulursun :D ii geceler :D
Ben de barbunya yedim ama hala uyuyamadım.
Pazar geceleri böyle oluyor of ya off...
Sodada caffeine varsa ondandir ve makarnayi peynirle sosla yediysen ondanda olabilir gece gece agir gider
Millet olarak açız arkadaş ne gözümüz ne de gönlümüz doyuyor )
afiyet olsun. can boğazdan gelir götür..
teşekkür ederim :D
Affiyet olsun🍝🍝🍝🍝🍝😊☺
teşekkür ederim :)
Afiyet olsun ama bu saate sağlıklı değil
sağlıklı değil aynen bu saatte ne sağlıklı ki :D
wuuuuuuuuu :D
iradene hayran kaldım :)
bayadır spor falan yok bende yapmam lazım ama bakalım
hazır hissediyorum da bu aralar vaktim sınırlı odaklanmam gereken başka bişey var
ya diyete girsem kimse diyet dısında bişey yediremez iradeliyim hayatımı ona göre düzenlerim ama bu aralar olmuyor işte maalesef su anki fiziki durumumdan memnun değilim ama iradesi yüksek ve spordan anlayan birisiyle daha sonra bilgi alışverişi yapmak isterim
kemik yıgını olacak kadar zayıf olmak istemem ama diyet yapınca kilo veriyorum tabi sporsuz olmuyor daha sonra eski beslenme alıskanlıgıma dönünce kilo alıyorum bunu bir yasam tarzı haline getiremedim yıllardır
Senin iyi olman önemli pek düşünme o bölümünü😊 Devamlılık olması için zaten sürekli sağlıklı beslenme olması lazım. Kilo alacağım korkusuyla akşam yemeğini 2 tane minik jelibon yiyerek gidereni gördüm, o da abartılı düzey. Yemeden zayıflamakta vucuda yararı var, kas kaybına sebep oluyor
bilmem bunu kendine sor :)
aa hiç bu kadar bilimsel bir açıklama görmemiştim :D
Bişey olmaz can boğazdan gelir
teşekkür ederim :)
uyurum birazdan iyi geceler :)
İyi valla üşenmeden kalkmışsın bravo 😉
söz konusu yemekse üşenmiyorum ya :D
Blööööh öğrenciyim makarna diyince kusuyorum artık
Yemeseydin.
net cevap :D
Bu kadın kadar olamasam da 😏 https://youtu.be/2EEfyZT4b9Y
koptum sağol :D :D :D :D
Rica ederim 😄
süt iç :D
sevemedim sütü
Büyük cesaret valla :D
gözün ac gözün :D
hiç sorma
sağol :D hehe
amaan ye gitsin nolcak. d
dunya makarna gunumu bugun herkes makarna yemis😂
pis boğaz sende 😊
yemek yemeği niye seviyorum ben de anlamıyorum :D
Camış seni :D
eywallah ciğerim :p ahahaha
Afiyet olsun hanım ağam :D
gel beraber olsun yeğenim :D
esnaf amcaya bağladım noluyo bana :D hahahah
Sağ ol hanım ağam :D sen devam et bizi düşünme
nası düşünmem yeğenim :D
Vay be neler var
he ya hiç sorma ne manyak kızlar var dengesiz midir nedir :D
uykum kaçtı uykum :D
Aynı ben 😂😂
Ne döt vardır sende
annende varmış o dediğin öyle diyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar