Cartoon network İzleyen birine bakış açınız?

cartoon network İzleyen birine bakış açınız?
Çok seviyorum 😄❤️ 18 yaşındaki bir kızın cartoon network izlemesi sizce çokmu kötü birşey?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocukmusun sen be diyip duruyorlar ondan sordum yoksa böyle harika şeylerin yaşı olmaz 😄
Cartoon network İzleyen birine bakış açınız?
Cevapla