Kuran-ı Kerim de ölülerin mezarına gittiğimizde bizi duyup işittikleri yazıyor peki ya cesedi yakılanlar?

Kuran daki hadislere göre ölüler mezarda birbirleriyle konusabilmekteler veya yakınları gelip dua edince dualarını alıp onları duyar hatta biz duymasak bile karsılık verirlermiş. Peki ya bir mezarı olmayanlar cesedi bulunamayanlar veya bazı dinlere göre ceset yakılır geriye sadece külleri kalır onlarda bu iş sizce nasıl olur? yani burda bir çelişki var aslında hadisleri okurken aklıma geldi işin içinden cıkamadım.
Kuran-ı Kerim de ölülerin mezarına gittiğimizde bizi duyup işittikleri yazıyor peki ya cesedi yakılanlar?
Cevapla