Gözünü açıyorsun , doğdu diyorlar , gözünü kapıyorsun , öldü diyorlar , bu göz kırpışa , ömür diyorlar. Doğru mu sizce?

Gözünü açıyorsun , doğdu diyorlar , gözünü kapıyorsun , öldü diyorlar , bu göz kırpışa , ömür diyorlar. Doğru mu sizce?
Gözünü açıyorsun , doğdu diyorlar , gözünü kapıyorsun , öldü diyorlar , bu göz kırpışa , ömür diyorlar. Doğru mu sizce?
Cevapla