Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?

böyle güzellik görmedim genelde hep renkli gözlü kızlara alıştıgımız için kahverengi gözlüler sıradan gelebilir ama kız cok asırı güzel

ya gerçkten çok şirin ve güzel aslında güzel desek daha doğru olur bence esmer güzeli yani Türkan Şorayla yarışıcak güzellikte ALLAH özene bözene yaratmış...

Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya ?

Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?

Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?

Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?


Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?


birde şu kıza kezban diyolar ya deli oluyorum yabancı olsa angelina jessica olsa ölürsünüz.

eğenmiyorum diyen yalan söylüyodur bu kız amerikada falan olsaydı bütün dünyaya ünü yayılırdı eminim , çok saf ve güzel bir yüzü var

Hande erçel niye bu kadar dehşet bir kız ya?
Cevapla