böyle güzellik görmedim genelde hep renkli gözlü kızlara alıştıgımız için kahverengi gözlüler sıradan gelebilir ama kız cok asırı güzel
ya gerçkten çok şirin ve güzel aslında güzel desek daha doğru olur bence esmer güzeli yani Türkan Şorayla yarışıcak güzellikte ALLAH özene bözene yaratmış...
birde şu kıza kezban diyolar ya deli oluyorum yabancı olsa angelina jessica olsa ölürsünüz.
eğenmiyorum diyen yalan söylüyodur bu kız amerikada falan olsaydı bütün dünyaya ünü yayılırdı eminim , çok saf ve güzel bir yüzü var
Gerçekten de çok güzel Bazı kızlar böylelerini görünce makyaj güzeli deyip geciyolar Ama o makyajin nereye yapildigi da önemli O kızda o yüz hatları olmasa bu kadar güzel olamazdı yani Makyaj, güzeli daha da güzel yapar
Tanımam etmem. Burada senin gibi soranlardan öğrendim hanım kızımızı. Oyuncuymuş galiba. Evet gerçekten güzel hatun. Fakat göklere çıkarılacak bir güzellik değil.
Genel anlamda bir meziyeti olmayan insanlardır be tiyatro geçmişinvardır nede benzeri piyarlarına bastırıyorlar paayı reklamlarla kıytırık dizilerle ortada dolanıyorlar sadece bu hayun için yazmamıştım geneli öyle bunlar yüzünden tv izlemeyi bırak tamirini bıraktım...
En İyi Cevaplar