Ah güzel torunun dedeyin bir kuşu vardı aramıza girip konuşuyordu dedeyin kuşu öldü öldüğü gibi aşk bitiyor diyor :)
Kuş ölünce aşk bitermiş mi? :D
Kuş ölünce aşk bitermiş mi? :D
😂😂😂😂😂 ay allahım sunucu kaldı öyle sevgi eşittir cinsellikmis hikâyenin anafikrine bak😂😂
anafikir kuş :)
Kuş önemli😂
önemlimii gerçektennn :)
Aşk bitiriyomuş ordan anla😁
herkesde bitirmez bence :D
Tabikide😂
sende biter mi çekinme gizlisin zaten :D
Bitmez bence ya
yani soğuk kanlı düşününce kuş bu ölürde doğarda öldürüp doğurtana bağlı :D
Belli bir yaştan sonra nereye doğuyor ya anka kuşu sanki😂😂
niye 90 yaşında çocuk sahibi olan var kuşu uyandırabilmek mesele :D
Ya şimdi birlikte yapılan tek aktivite seks olduğu ilişkiler sıkıcıdır zaten
Kesinlikle ama yas ilerledikce bayanlar menapoza giriyor napicaksiniz kusu oda var 😂
Aynen yaa
Tesekurler muhabbet icin 😀
Ben teşekkür ettim😃
Rica ederim eglenceli vbayan:)
Tesadüfe bak bugün bu video durup dururken aklıma geldi teşekkürler
Alla alla cok ilginc bir tesaduf olmus bende sizi merak ettim ama gizlisiniz:)
Cevap
1Cevap
Kuş çok önemli
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar