Hazar Motan ı nasıl buluyorsunuz? Ben gözlerine ve oyunculuğuna bitiyorum. Sizler neler düşünüyorsunuz? Bence fiziği gerçekten mükemmel ve oyunculuğu da öyle daha fazla dizi de rol almalı hem de başrol olarak bu tamamen benim fikrimdi düşüncelerinizi alabilir miyim nasıl buluyorsunuz güzel mi? Yorumlara teşekkürler saçma cevaplar vermezseniz sevinirim
Hazar Motan ı nasıl buluyorsunuz? ( Kırgın Çiçekler Cemre)?
hayal ülkesinden çıkıp gelen deniz gözlü prenses alabildiğine mavi derinlerde tutulan nefes zamanı durdurur bakışların öylesine ışıltılı ve parlak akşam gökyüzü kadar temiz gündüz okyanus kadar berrak rüzgarların sahillere sürdüğü dalgalar kadar mavi gözlerinin etkisinde kalıp bende bir zamanlar bu şiiri yazmıştım ismine akrostijli olarak şiirin baş harflerinde hazar yazıyor bende kendi çapımda şiirler yazıyorum
Bence çok itici sanki erkek olarak doğacakmista son anda kız olmuş ne biliyim tuhaf. Doğru söyle bu kadar övgü yoksa sen misin 😂 sensen çirkinsn erkek olsam sana bakmazdm oyuclugun iyi ama 😂😂
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne saçmalıyosun tabiki de Hazar değilim sadece merak ettiğim için sordum yine de teşekkürler
Sen nasıl benim yorumuma saçma dersin. Madem öyle neden burda soruyorsun. Çirkin begenmiyorum o orda para kazaniyo sende burda guzelligini tartisiyorsn sende sacmasin
Ekranlara geri dönsün ya ve Gökhan'ı kaybettiği 29-30-31-37 bölümlerde aşırı iyiydi. Kardeşine olan isyanı , nazana gidişi ve feridenin durdurması vs buralara editwler yapılsa dram ile geri gelse.