18 yaşındayım şimdiye kadar hiç öpüşmedim en fazla el ele tuttum ve öpüşmek istemiyorum bu normal bir durum mu?

Yaşıtlarımın hepsi öpüşmüş ve benle dalga geçiyorlar yazık kıza 18 yaşına gelmiş hala kimseyle öpüşmemiş diyolar ve biri benle öpüşmek istese bunu kabul etmem çünkü istemiyorum sizce normal bir durum mu?
18 yaşındayım şimdiye kadar hiç öpüşmedim en fazla el ele tuttum ve öpüşmek istemiyorum bu normal bir durum mu?
Cevapla