Çok fazla arkadaşım var ama hiç dostum yok. İnsanlar bu kadar yüzsüz olabilir mi?

Bugün tansiyonum düştü bu nedenden dolayı bayıldım, serum takıldı,ölücem zannettim çok kötü oldum. Arkadaşlarım bunu duydu ama hiçbiri geçmiş olsun demedi. İnsanlar bu kadar mı adi olabilir. Onlar grip olduğunda bile "canım iyi misin bir şeye ihtiyacın var mı? Geçmiş olsun" derim. Ama onlar.. Bu bana tekrar bir ders oldu. Şu dünyada ki en iyi dostun kendinden başka biri değildir.
Çok fazla arkadaşım var ama hiç dostum yok. İnsanlar bu kadar yüzsüz olabilir mi?
Cevapla