Çok tatlısın lafıyla güzelsin lafının arasındaki fark nedir?

Sadece merak ettim. Bana laf atan erkekler hep çok tatlısın diye laf atarlar. Yolda yürüyodum çocuğun biri önüme çıkıp çok tatlısın ya dedi bir kaç hafta öncede gene yürürken bir çocuk durdurup ne tatlısın sen öyle dedi. Küçük çocuklar bile abla çok tatlısın ya diyolar :D Anlamadı bu çok tatlısın lafıyla güzelsin arasındaki farkı :D
Çok tatlısın lafıyla güzelsin lafının arasındaki fark nedir?
Cevapla