Fahriye Evcen estetiksiz eski hali.. evet görüşleri alalım :)






Daha güzelmiş
Çirkinmiş
Para nelere kadir...
Evrim!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç



Hayat insanı çok değiştiriyor evet
Eskiden sıfır beden olan kız arkadaşlarım şimdi çam yarması
erkek sanatçılar dahil hiç biri orjinal değil
hepsi estetik güzeli/yakışıklısı
bence pek degisme olmamis hem bildigim kadariyla sadece burnunu yaptirdi diye biliyoeum?
Biraz altyapı varsa para herseye kadir evet estetik bakim makyaj öyle yani
aynen
Cevap
13Cevap
Daha güzelmiş, insanın en iyi hali estetiksiz doğal hali
yinece bı cok makyajlıdan guzelmiş valla
ama bu resimlerde de makyajlı zaten :D
ben anlamam makyaj falan velhasıl kelam guzel kadın :D
Eskidende çirkinmiş şimdide oldum olası sevemedim o kadını
Aa estetikli olduğunu bilmiyordum ben 😃😃
Yine güzelmiş ki hatun
Karakter olarak hiç sevmiyorum :) egoist olduğunu söylüyorlar
neresine yaptırmış
burun ve dudak
Dogalligin vermis oldugu bir guzellik var.
Pek degisen birsey olmamis
onu mu rakip gördün kendine zuhahahahha
paranın gözü kör olsun inşallah
Tipini bilmem de sesine ölüyorum
Çok fark yok bence.
Bana benzetliyor bu fena deyil
Yine güzel 😊
Para nelere kadir.
Para para para
eskidende çirkindi hala çirkin
hala derken? yok artık...
kend resmini koy oraya eminim sen ondan daha güzelsindir
iğrenç valla billa
Simdi de cirkin.
Çirkinmiş
Para..
Değişmiş
aynı hala.
ergen
tam bir kezoymuş
Çirkinmis
daha tatlı kızmışş
İğrençmiş.
o kadar da değil -_-
o kadar bence ben tiksindim zaten şuanki halini de pek sevmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar