İkiz bebeklerime hamileyim. Eşim eskiden beni çok beğenirdi. Şimdi ise artık sana bakamıyorum, inek gibi şiştin, sana dokunmak istemiyorum diyor. Beni çok üzüyor. Ben onun bebeklerini büyütüyorum karnımda. Ama o beni her gün bu şekilde ağlatıyor. Ki inanın çok da kilolu değilim evlendiğimde 48 kiloydum şu an 61 kiloyum. Sadece karnım şişti göğüslerim şişti her hamile kadın gibi. :'( Böyle nasıl yaşayacağım bebeklerim olmasa ayrılırdım.
Hamile olduğumu söylediğim gün de anne olman için çok erken istersen randevu alayım da aldıralım demişti anne olmayı çok istediğimi bile bile...
Hamile olduğumu söylediğim gün de anne olman için çok erken istersen randevu alayım da aldıralım demişti anne olmayı çok istediğimi bile bile...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar