Karşınızda bir kız ağladığında nasıl hissedersiniz beyler :) ?

Yani böyle ne yapacaklarını şaşırmış halde çok ponçik görünüyorlar bence :) Geçen gün 2 erkek arkadaşımla kahve içiyordum ve gelen telefon benim ağlamama sebep oldu. Ben ağlamaya başlayınca elleri ayaklarına dolaştı :) biri peçeteyle gözümün yaşını silecek silemiyor çekiniyor biri beni dışarı çıkarmaya çalışıyor ve her düşen damlada o bakışlarında benim kadar canlarının yandığını görebiliyordum :D Kız arkadaşlarımda bu samimiyeti göremiyorum cogu zaman :/
Karşınızda bir kız ağladığında nasıl hissedersiniz beyler :) ?
Cevapla