Uzun zamandır takmadıgın gözlüğü şimdi takmak?

En son göz doktoruna gideli 1 bucuk yıl olmuştur yanlıs hatırlamıyorsam. Ozaman gözlerımın numarası düşmüştü. 0.25 0.50 olmustu camlarıda değişmişti bıraz kullandım. Şimdi o gözlüğü pcye bakarken derste flaan kullanıyorum. Aklıma takılan şey gözlerim biraz ilerlemişse bunun sonucunda ne olur? Sinüzit, baş agrısı cok var gözluk rahatlatıyor en azından. BOzarmı gözlerımı sadece pcye bakmak ıcın kullansam?
Uzun zamandır takmadıgın gözlüğü şimdi takmak?
Cevapla