Kışın mini etek giyen ve altına ince külotlu çorap giyen bayanlar hakkında ne diyorsunuz?

ben erkek olmama rağmen pantolonla üşüyorum ama kadınları görünce bazen yuh demiyorda değilim hani geçen gün gördüm kadının biri dizinin bir karış üstünde elbise giymiş altınada ince külotlu giymiş görünce ben bile üşüdüm peki nasıl bakıyorsunuz bu duruma hani amacım serzenişte bulunmak değil bir fikir sormak hatta eleştirmek bile değil ama merak etmiyorda değilim
Kışın mini etek giyen ve altına ince külotlu çorap giyen bayanlar hakkında ne diyorsunuz?
Cevapla