Bir erkek bir kıza pampa kanki vs.. derse hoşlanmıyor mu demektir? Asla bir duygusu yok mu demektir?

Herkese merhaba. Bir çocuk var yazıştığım. Faceden ilk msjı atan o olmuştu. Sonra sorular sordu zamanla bana dair. Yaş vs... İlgilendi.. Bir gün ruyasında görmüş beni ve bunun etkisiyle olsa gerek,öncelikle sorular sordu yazışırken. Kaç sevgilin oldu nasıl bitti falan. Sonra ruyasında gördüğünü, beni o şekilde nasıl görebildiğine şaşırdığını söyledi. Bilinç altında yer etmişim demekki dedim. Neyse konuşurken kendinden geçti, arzuladığını söyledi. Ben çıkmam lazım falan diye kaçmaya çalıştıkça bir kaç kez tekrarladı arzuladığını, sen de beni arzuluyo musun şu an söyle öyle git falan dedi. Sonra ben de duygularımı tutamadım daha çok. Evet adam seni çok arzuladım şu an dedim. Ama benim arzuladığım kankim değil, her gün foto. suna baktığım hoşlandığım adam dedim. Şaşırdı. Hoşlanıyor musun diye yazdı şaşırma ifadesi koydu falan. Ama kendi duygularını söyleyemedi. Ben de üstelemek istemedim. Ben bir gün sessiz kalsam bir şeyi bahane edip yazıyor. Kanki pampa falan filan da desek yazışıyoruz. Sonra bana bir gün dediki, sen çok iyi birisin ama seninle aramın bozulmasını istemiyorum, seni üzmek istemem emin ol dedi. Neden üzceksin ki neyden çekiniyosun dedim. Zaten bana ilgin olmadığını biliyorum. Kanki kanki konuşuyoruz işte sıkıntı yok dedim. Gülümseme işareti koydu sadece. Ben anlam veremiyorum kısacası. Bu adam neyden çekiniyo, neden adım atamıyor. Nasıl anlarım bana ilgisi var mı yok mu amaç nedir? Yani uzağında olan birisiyle bir insan neden kanki olur ki? :/
Bir erkek bir kıza pampa kanki vs.. derse hoşlanmıyor mu demektir? Asla bir duygusu yok mu demektir?
Cevapla