Bu gün cuma, enseni kapa..
sen kapadın mı? Yoksa yine birileri gelip de ensenize mi vurucak?
sen kapadın mı? Yoksa yine birileri gelip de ensenize mi vurucak?
Cuma enseyi kapa
Ayakkabılar yenı alınmış siftah benden
Ucundan bölüp arkadaşa uzatmak
Buram buram saflık kokuyor
Saf değilim ben
Sana demedım cocukluk diyorum saf ve temız kalsaydık keşke öyle diyorum
Ehh, anladım..
Doğru..
Tesekkurler
Tokat atmıştı biri enseme sonra kafasını yarmıştım taşla pişman değilim.. :)
Sen yapmışsındır..
bir daha da kimse o şakayı yapmadı tüm öğrenciik hayatımda rahattım kafasını yardığım arkadaşım hala yaşıyor kankayız :D
öyl saçma sapan şaka yapan insanlar bulundurmam çevremde
Sen bulundurmazsın ama, bulunduğun çevrede vardır mecburen..
Üniversitede mesela...
olabilir her çevrede vardır kendini bilmezler ama snin çevrene olan tavrın duruşunda önemli o cesareti hadsizliği gösterebilecek kimse yok.
Bana vuramazlar zaten kırarım ellerini
Saclarim kapatiyor
Cevap
9Cevap
çocukken yapıyoduk bir bu şakaları hala bu şakaları mı yapıyonuz
Sen sus mavili, bütün mavililer her zaman çocuktur. Kendini inkar etme şimdi burada..
Hala bu şakaları yapanlar var etrafta evet, ucu bana da dokunuyor her ne kadar istemesem de.. =//
tamam
Tamam.
insanlarla enseye şaplak döte parmak seviyesine inmeye gerek yok arkadaşlar o yüzden açıkta kalsa fark etmez.
Hala açık, birileri vursun diye bekliyorum :D
Kapşonlu giy, hem havalar da soğuk yazık sana.
Hangi cilgin vuracakmis sasarim 😀
Etrafta çılgından çok ne var..
Bogazli kazak giydim daha ne yapabilirim :D
Kapşonlu giymek en etkili yöntem
Cocuklukta kaldi o sey ya 😂😂😂😏
Hala vuran salaklar var =//
O işler bizden geçti artık cosmo.
ergenmiyiz?
Canım bu gün ergence takılmak istiyorsa demek..
açık açık gel vur :P
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar