• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Çocukken sabahları çizgi film izleyenler kimler?

ares_
ares_ Takip Et
Yoda Yaş: 44
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Hala izleyen var mı?

çocukken sabahları çizgi film izleyenler ?  hala izleyen  var mı ?


Çocukken sabahları çizgi film izleyenler kimler?
Cevapla
Film Soruları Çocuk Soruları Çizgi Film Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • DoctorGraham
    DoctorGraham Takip Et
    Guru Yaş: 49 , eic 91%
    +1 yıl

    Doktorun hala çocuk olduğunu belirtmem lazım. O yüzden hala çizgi film seyrediyorum.

    Madagaskar Penguenleri. Benim adamlarım. Çok güldürüyorlar beni.

    https://www.youtube.com/watch?v=mfHDSxqW1mU



    Aynı şekilde Sünger Bob yine çok severek izlediğim bir seri.

    Eskilere dönecek olursak. Pazar sabahının unutulmaz kahramanlarını benim kuşağım hiç unutmamıştır ;

    https://www.youtube.com/watch?v=7ghHHVFIHM0



    Gerçek ismi Voltron olsa da bize Voltran olarak geçmiştir.

    .

    May the Force be with you
    #StarWars

    3
    6 Yorumla
    • LuffyTOM
      LuffyTOM
      +1 yıl

      kardeş eskiye döndürdün :(

      Yorumla
    • DoctorGraham
      DoctorGraham
      +1 yıl

      @LuffyTOM
      Sizin tam 2 katınız yaşındayım ama "kardeş". Bazen beni gerçekten güldürüyorsunuz siz yeni nesil.

      Yavrum evladım, eskiye dönerim tabi. Biz He-Man seyrederek, Red-Kit'i takip ederek büyümüş bir nesiliz. Siz Transformers'ı bir film serisi zannediyorsunuz ama sizler daha doğmadan önce Star'da gösterilen bir çizgi film serisiydi.

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      :) ben söylemeyim dedim amam hevesi kırılmasın :)

      Yorumla
    • LuffyTOM
      LuffyTOM
      +1 yıl

      redkit 2005 yılına kadar devam etti çoğu yazdığın çizgi filmi 10-12 yaşlarında izledim

      Yorumla
    • DoctorGraham
      DoctorGraham
      +1 yıl

      @LuffyTOM
      Israrla konuşuyorsunuz.
      Siz genç nesil hiç çekilmeyi bilmiyorsunuz. Bari konuştuğunuzda mantıklı bir şey söyleseniz.

      En sevdiğim filmlerden birisi 12 Angry Men 1957 yapımıdır ama ara sıra seyrederim. Bir filmi seyretmek için yayınlandığı tarihe gitmenize gerek yok.
      2005 yılında da yayınlanıyordu demek istiyorsunuz. Doğrudur ama siz bilmezsiniz ki pazar sabahı TRT 1'de bizler Voltron'ı izleyeceğiz diye Hikmet Şimşek'in bitmesini beklerdik.
      Voltron sizin için bir espri kaynağı, belki o bile değil.
      Transformers'ın serisini izlediniz mi hiç?
      Vikinglerin serisini belki bilirsiniz belki bilmezsiniz.
      Çizgi adamın hikayeleri ne büyük olaydı o tarihlerde.

      "kardeş" derken yaptığınız hatayı da yüzünüze vurdum ama duymamazlığa geldiniz.
      Ondan sonra neden adam yerine konulmuyoruz diye zırlıyorsunuz.
      Adam olana laf anlatılır o da anlar ama sorun şu ki siz anlıyor musunuz.

      Yorumla
    • LuffyTOM
      LuffyTOM
      +1 yıl

      Ben sadece ilk yorumunda paylaştıklarından bahsediyorum :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kobra061453
    kobra061453 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    power rangers vardı bizim zamanımızda hiç kaçırmazdım :) ben 25 yaşındayım hala çizgi film izliyorum. çünkü ne izleyeceksin dizilerin hepsi abuk subuk toplumu yozlaştırmaktan başka amaç taşımıyor ve ailenle bir arada izlenecek dizi yok diğer kanallarda hep evlendırme programı 80 yaşında kadın çıkmış tvye ben bu adamdan elektrık alamadım ya nene nefes aldığına dua et sen. dd komık komık programlar izleyeceğime en iyisi çizgfilm herkes masum karekterlere sahip çünkü :))

    1
    0 Yorumla
  • Kızılcıkk
    Kızılcıkk Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Transformers prime seviyorum da elime ancak surekli dizi geciyor..
    Lego ninja go da fena degil ama muzigini arabada dinlemek midemi bulandiriyor..
    Ari maya bizim zamanimizda daha mı guzeldi sanki :)))

    0
    5 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      hayatintuzubiberi.files.wordpress.com/.../heidi.jpg

      heidi ben bunu daha çok severdim :)

      Yorumla
    • Kızılcıkk
      Kızılcıkk
      +1 yıl

      Ben su an izlediklerimi soylemistim😅

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      Transformers o zamanlarda da vardıya ondan :) kafa gitti ben çayımı için en iyisi :) içersenin bir kupada size ikram edeyim

      Yorumla
    • Kızılcıkk
      Kızılcıkk
      +1 yıl

      Teşekkürler, afiyet olsun:)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      teşekkür ederim

      Yorumla
  • HayatKısaKuşlrUçyr
    HayatKısaKuşlrUçyr Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    Derdimiz neydiyse, sabahın bir körü kalkıp izlerdik. Haa şimdiki çocuklar gibi şanslı değildik. Tek kanal seçeneğimiz vardı. Gerçi şimdiki çocuklara şanslı demek de ne derece doğru bilmiyorum.

    1
    4 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      en son nesil bizdik bence şimdikilerininki hayat mı dışarda çatlayana kadar oynamadıysan adam olacak çocuk seyretmediysen yara bere izlerin yoksa...

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      Ahh o izler. Hala var. Iyiki varlar. Bana çocukluğumdan tek kalan.

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      benim misketlerim hala duruyor 14 adet :)

      Yorumla
    • HayatKısaKuşlrUçyr
      HayatKısaKuşlrUçyr
      +1 yıl

      Oo o zaman senin misketleri hüplemek lazım :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

78

Cevap

54

Cevap

  • LuffyTOM
    LuffyTOM Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 350 cevap paylaştı.

    Benim zamanımda güzel çizgifilmler vardı şimdi çocuklara şımarık karakterleri olan çizgidiziler yapmışlar Gumball mesela ben seviyom gumballı :D ama çocuklara kötü örnek

    1
    0 Yorumla
  • TurboluToros
    TurboluToros Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    eski tadı tuzu yok ya. Saçmalamışlar hepsini hiç yaratıcı değiller ve hiç de komik değiller. Tom ve Jerry'i ise 100 yıl daha izlesem gülerim. Popeye desen aynı şekilde. The Smurf desen torunumla ilerim.

    1
    0 Yorumla
  • canahmety
    canahmety Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    teletabiler 1997 Thomas tren izlerdim küçükken Thomas çizgi flim görünce çocukluk anılarını hatirliyorum

    1
    0 Yorumla
  • busesss
    busesss Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 511 cevap paylaştı.

    Bendimm o hatta sabah çizgi film için erken kalkanlardandım ama şimdi izleyemiyorum pek rastlamıyorum pek televizyonda eskisi gibi cizgifilmlere 😁

    1
    0 Yorumla
  • DearEar
    DearEar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    digimon, pokemon, tom jerry, bugs bunny, izlerdim cocuken

    1
    0 Yorumla
  • Hekimoğlu1234
    Hekimoğlu1234 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 37%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 469 cevap paylaştı.

    Eski cizgi filmler yok ki smdikilerde hic biseye yaramiyor nerde o eski cizgi filmler

    1
    0 Yorumla
  • NefesinNefesimdi
    NefesinNefesimdi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Çocukken annem sabah okula gitmeden önce uyandırmak için açardı. :D Hala izlerim :D Özellikle Şirinleri :)

    1
    7 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      hayatintuzubiberi.files.wordpress.com/.../heidi.jpg

      özellikle bu

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Aynen. Arada Kidz Animez tv de denk geliyorum izliyorum hala :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      ooo ben oynadığını bilmiyordum :)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=4AOd8DXgI_g

      bunu hatırlıyormusun

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Akşam 9 gibi çıkıyor :D

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Pek değil. Ama hatırlar gibiyim :D

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      ilk vestelin reklamlarında çıkmıştı :)

      Yorumla
  • hellokomançero
    hellokomançero Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben ya sabah 8-9 gibi çok güzel çizgi filmler olurdu 😊

    1
    0 Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Sabahın 8'inde uyanmak nasıl bir mantıktı hala anlayamıyorum kendimi.
    O saatte uyansam dönüp tekrar uyurum =/
    Yani artık o saatte kalkıp çizgi film izlemiyorum :(

    1
    0 Yorumla
  • hamzabzsn
    hamzabzsn Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 592 cevap paylaştı.

    Küçükken çok izlerdim sabah 7de kalkardım çizgi film izlemek için. Hala izlerim küçük kardeşimle :)

    1
    0 Yorumla
  • DonKişotunHyalleri
    DonKişotunHyalleri Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    pokemon bay blade tusubasa red kit sevimli kahramanlar casper hayalet avcıları scobi doo :) :)

    2
    0 Yorumla
  • şapşikcadııı
    şapşikcadııı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 35%
    +1 yıl

    Çocukken her sabah öğle akşam hep izlerdim de simdilerde eski tatta çizgi film yok izlemiyorum şirinler çıksa ya da shera hala izlerim ama 😊

    0
    5 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      nerde o eski susam sokağı bugs buny tazmanya canavarıııı şimdiki çizgifilimdeki çocuklarda mal gibi. bakınız Caillou hayattan soğutu bu çizgi film ::)

      Yorumla
    • şapşikcadııı
      şapşikcadııı
      +1 yıl

      Caillou yu sorma felaket ! bir pepe sevimli gelirdi ama o bile o tatta değildi 😏 casper , dufy duck, ninja kaplumbağalar , Jetgiller , taş devri , tom&Jerry... Özledim valla sanki hepsi çocukluk arkadaşım gibi 😊

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      yazık acıyorum şimdiki nesle sokakta top oynamadılar bir adam olacak çocuk izlemediler yeni nesil ondan bir adam olamadı zaten :)

      Yorumla
    • şapşikcadııı
      şapşikcadııı
      +1 yıl

      aynen öyleee😊 her sabah kahvaltı yapana kadar çizgi film izlerdik sonra sokağa koş ip atla top oyna bisiklete bin koşar yorulur düşerdik dirseklerimizden dizlrimizden hiç yara eksik olmazdi. Şimdi robotlasmişlar kimse de yok o tatlı yara izlerinden

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      beni hala bir kaç tane duruyor. şimdikiler deprosyona girmekten oyuna fırsat bulamıyorki. biz depresyona felan giremezdikki akşam heme yemeğimi hem dayağımız yerdik :) eee mahalleyi birbirine katmamın bir bedeli vardı tabi :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    cedrik vardı bir sarı kafalı bir uşak :) 7 yaşınaysan sevdaluk zor iş derdi hep gafali çocukti vesselam :D

    1
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Diğer konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    Ben halen sevdiğim çizgi film olunca oturup izliyorum

    1
    0 Yorumla
  • şestra
    şestra Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Annemle beraber izlerdik hatta o olmaz bunu izleyelim diye de tartışırdık:)

    1
    0 Yorumla
  • HatunkiAfitap
    HatunkiAfitap Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    çocuklar için çarkıfelek programı vardı bir de teletabileri pokemonu izlerdim sonradan beybleyd falan da vardı ay savaşçıları da vardı :) :) ne çok varmışlar ya :D

    0
    0 Yorumla
  • Rosee_
    Rosee_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl
    Diğer konusunda 314 cevap paylaştı.

    Kücükken cizgi filime dalip gidip kahvaltiyi unutuyordum tabii sonra annemden firca yiyordum :D

    1
    0 Yorumla
  • istemiyorum9
    istemiyorum9 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Kardeşimden önce kalkardım. Hemen istediğim çizgi filmi izlerdim. Bazı günler o önce kalkmasın diye kumandayı yatağıma saklardım 😊

    1
    0 Yorumla
  • sinembrr
    sinembrr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Hala izlerin bir çok dizi ve programdan güzel masum saf ve temiz çocukluğumuzda kalan tek şey diyebiliriz 😊😢

    1
    0 Yorumla
  • feyzazulal
    feyzazulal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bennnnnn bennn bennnnn tabikideee sevimli kahramanlar bugs bunny en cokkk;) simdikiler bunlarin yerini tutmaz

    1
    0 Yorumla
  • ismiyook
    ismiyook Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben izlerdim hepp ama şimdi degil zaman olmuyor ya :D

    1
    0 Yorumla
  • midyat3447
    midyat3447 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    kespırı çok severdim küçükken benim gibi cine-5 izleyenler?

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çcukluğuma döndüm yhaa kaptan tsubasa yı izlemek için sabahın köründe kalktığım günleri iyi bilirim 😊😊

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Abim sabahın köründe kalkıp izlerdi evde misafir varsa bile o tv açardı ses yapardı

    1
    0 Yorumla
  • Patolojik
    Patolojik Takip Et
    Yoda Yaş: 28
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Küçükken erkenden kalkar televizyonun karşısına koşardım🙈. Artık pek izlemiyorum ne yazık ki.

    1
    0 Yorumla
  • JackqueeLıne
    JackqueeLıne Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    sabah 7de kalkar casper izlerdim akşamlarıda transformers vardı

    1
    0 Yorumla
  • adıyook
    adıyook Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Sabah altıda kalkardım sırf şirinleri izlemek için 😁

    1
    0 Yorumla
  • sarışın_kız
    sarışın_kız Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben her sabah izlerdim hala sevdiğim çizgi filmleri denk geldikçe izliyorum

    1
    0 Yorumla
  • Niccifikki
    Niccifikki Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Ben tom ve jerryi izlerdim sonra şirinler güzel günlerdi.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    yaaa ne güzel günlerdi. meyvemi alırdım sabahın köründe kalkar çizgi film izlerdim :)

    1
    0 Yorumla
  • _uppps_
    _uppps_ Takip Et
    Yoda Yaş: 41
    +1 yıl

    ben tabii ki hatta hafta sonu sabahlarının çizgi filmleri için çıldırırdık :)

    0
    9 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      sabahın köründe kalkardık beeee :)

      Yorumla
    • _uppps_
      _uppps_
      +1 yıl

      Aynen haftaiçi okul zamanı o saatte kalkamayan ben cumartesi sabah dedi mi? 😳 böyle açar pıt pıt tv başına geçerdim , psikopat gibi 😄

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      hafta sonları favorim adam olacak çocuktu ama :) barış manço

      Yorumla
    • _uppps_
      _uppps_
      +1 yıl

      Aynen :) susam sokağına bayılırdım

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      kurabiye canavarıi edi bide kırpıkkkk tahsin amca zeynep abla :)

      Yorumla
    • _uppps_
      _uppps_
      +1 yıl

      Edi ve büdüüü ☺️ ve ve ve minik kuş 😅

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      pek minik ti canım oda :D tövbeler olsun deve kuşu gibi

      Yorumla
    • _uppps_
      _uppps_
      +1 yıl

      "Küçük" ironi 😅

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      aynen :)

      Yorumla
  • Siyahanist
    Siyahanist Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Haftasonları ve ne zaman boşta olursam izlerim. Şirinleri çok seviyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Sonsofanarcy
    Sonsofanarcy Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Jetgiller vardı sürekli izlerdim :D

    1
    1 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      henri :)

      Yorumla
  • Nyks26
    Nyks26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    çocukluk zamanımda bütün çizgi filmlerini izledim :D

    1
    0 Yorumla
  • Ladymouss
    Ladymouss Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    dizilerden nefret ediyorum 7/24 çizgi film izlerim :)

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Cizgi filmler hala cikiyor mu ya? Artik sabah kusaklari evlenmek isteyenlere ait saniyordum.

    0
    3 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      çizgi film kanalları var artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim zamanimizdaki guzel cizgi filmler yok ama..

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      çok nadir yaaa trt de rafadan tafya var fena değil

      Yorumla
  • SMeleks
    SMeleks Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    ben hala gorunce cızgı fılm ızlerım kı:)

    1
    2 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      eski günler güzeldi

      Yorumla
    • SMeleks
      SMeleks
      +1 yıl

      evet:)

      Yorumla
  • cristis86
    cristis86 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 40
    +1 yıl

    ben hala izliyorum :)

    1
    3 Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      şimdikiler çok güzel değil bence yaaa

      Yorumla
    • cristis86
      cristis86
      +1 yıl

      yumurcak tv bak , ordakiler guzel:)))

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      rafadan tayfa var trt çocukta ona bakıyorum :)

      Yorumla
  • yLmZme
    yLmZme Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Ben isliyorum, çocuk diyen beyinsizlere bişey demiyom, Allah ıslah eylesin zavallıcakları

    0
    0 Yorumla
  • KaranlığınKızı
    KaranlığınKızı Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Teletabileri izlemek icin erkenden kalkardim :d

    2
    0 Yorumla
  • TaşPrenses
    TaşPrenses Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 44%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Espri çok güzel 😆 izlerdim tabi 😉

    1
    0 Yorumla
  • obsessively
    obsessively Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    oo casper :D
    izlerdim elbette

    1
    0 Yorumla
  • BYefendisiz
    BYefendisiz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl

    maşa ile koca ayıya hala bayılıyorum ben :))

    1
    0 Yorumla
  • sadmoon
    sadmoon Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 47%
    +1 yıl

    beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen :D

    1
    0 Yorumla
  • Asi-KizZz
    Asi-KizZz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Evt bazen izlyorum bende

    1
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 12,6b cevap paylaştı.

    izlemeyen var mı acaba

    1
    0 Yorumla
  • müzikaşkveben
    müzikaşkveben Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    bbeeennnn :) garfield sponge bob looney tonnes :)

    1
    0 Yorumla
  • NihanOrhan97
    NihanOrhan97 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Bugs Bunny, Woody woodpecker, Tom ve Jerry en en sevdiklerimmmm :)

    0
    0 Yorumla
  • ecembal
    ecembal Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben ben ben. Tom ve Jerry

    1
    0 Yorumla
  • 35ksk96
    35ksk96 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 22,4b cevap paylaştı.

    İzlerdim tabiki çocukluk..

    1
    0 Yorumla
  • NURUM07
    NURUM07 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Ben çok özledim Tom ve Jerry i :(

    1
    0 Yorumla
  • sensiz_asla
    sensiz_asla Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl
    Diğer konusunda 799 cevap paylaştı.

    Espri çok ince bayıldım

    1
    0 Yorumla
  • _Kaii
    _Kaii Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bende izliyorum eğlenceli :D

    1
    0 Yorumla
  • TürkErkeğii
    TürkErkeğii Takip Et
    Master Yaş: 35
    +1 yıl

    Baya var en çokta pokemon ve şirinler tabisi

    1
    0 Yorumla
  • bipbapbarapbop
    bipbapbarapbop Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben her sabah izlerdim.

    1
    0 Yorumla
  • ÜşengeçBağyan
    ÜşengeçBağyan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Been her sabah serviste Pokemon açıp izliyoruz :D

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Pek rastlayamiyorum yoksa izlerim 😀

    1
    0 Yorumla
  • Melankolikprenses
    Melankolikprenses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 51%
    +1 yıl

    Gumball ve fineas ve forb favorim😄

    1
    0 Yorumla
  • cerenxxxx
    cerenxxxx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 36%
    +1 yıl

    Hala scudubi doo izlerim

    1
    0 Yorumla
  • Gafkya
    Gafkya Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Yok hala izlemiyorum 😊😊
    Arada tek tuk

    0
    1 Yorumla
    • ares_
      ares_

      ben izliyorum güzel oluyor :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (72)
Devamını Gör(117)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Çocukken sabahları çizgi film izleyenler kimler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Çocukluğunuzda sizi sabah kalkar kalkmaz tv'ye koşturan çizgi film hangisidir? 72 cevap verildi
Çocukken hangi çizgi film televizyonda başlasada izlesek diye beklerdiniz? 12 cevap verildi
Küçükken hangi çizgi filmleri izlerdin? 26 cevap verildi
Küçükken hangi çizgi filmlerin dört gözle başlamasını beklerdiniz? 12 cevap verildi
Küçükken hangi çizgi filmleri izlerdiniz? 24 cevap verildi
Küçükken hangi çizgi filmleri izlerdiniz? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨