Annemin ablamı bu kadar çok kayırması beni çileden çıkartıyor artık, sürekli sinir krizi geçiriyorum?

Ablam benden 7 yaş büyük ve herkes beni çok seviyor amcalarım, dayılarım, teyzelerim çünkü gerçekten samimiyim. Ablam ise soğuk kanlı, sinirli, insanları yönetmeyi seven, ağzı bozuk, şımarık ve kıskanç biri. Ablam için bunları dediğim için kahroluyorum ama öyle. Ben ergenlikten sonra serpilince beni deli gibi kıskanmaya başladı birde boyum , posum çok. Uzun boyluyum vs. kıskanıyor beni ve sürekli düşmanıymışım gibi kuyumu kazıyor. Beren bunu yaptı anne, şunu yaptı anne... Annem ise duygusal davranıyor, ablamın ezildiğini düşünüyor bu yüzden sürekli haksız olsa bile ona hak verip bana bağırıyor. Ben ağzımı açınca kızıyor bana, bağırıyor annemin de ağzı bozuk. Bana ağzına bilmem ne ederim vs. dedi. Babam işi için yurtdısında olduğu için ikisi bir olup beni sıkıştırıyor, psikolojik baskı yapıyor bu ablam olacak kız abimin hakkında da çok kötü şeyler söylüyor. Bizi kıskandığını düşünüyorum. Abim tıp uzmanlığına geçti , ben de hukuk okuyorum kendisi özel üniverseti zor kazandı. İşte böyle arkadaşlar demin yine kavga ettik ağlattılar beni, zaten duygusalım. Ablamda annemin yanında bir temiz, masum rollerine giriyor sormayın. Yemediği halt kalmamış, bana o... diyor annem de sen hak ediyorsun diyor. İnanın benim sadece bir sevgilim oldu o da 12 yaşıdan-20 yaşıma kadar ortaokul aşkım. Bu kadar ve onunla hiç kötü bir şey yapmadım bu laf çok ağrıma gitti.
Annemin ablamı bu kadar çok kayırması beni çileden çıkartıyor artık, sürekli sinir krizi geçiriyorum?
Cevapla