Külodum balkona asmıştım aşağı kattaki öğrencilerin balkona düştü ya ben nasıl alcam şimdi?

abla bu külot senin mi diye kapımı çalmazlar umarım :(

kendilerini gökten külot yağdığına ikna etmem gerekecek :(

ayy napcam ben? !!!
Güncellemeler
+1 yıl
külot halen balkonda alan filan yok henüz :D
Güncellemeler
+1 yıl
saat 16:49 ----öğrencilerden biri eve giriş yaptı. beklemedeyiz :D
Külodum balkona asmıştım aşağı kattaki öğrencilerin balkona düştü ya ben nasıl alcam şimdi?
Cevapla