Ya beyler siz darbeye alkış mı tutuyorsunuz ne bu haliniz?


ya beyler siz darbeye alkış mı tutuyorsunuz ne bu haliniz?

bir alkış sesi geliyo deminden beri şak şak.

yaşanan bu siyasi konjonktürü alkışlayarak mı protesto ediyosun?
Güncellemeler
+1 yıl
hiç bişey anlamadınız dimi? şaşırmadım.
Ya beyler siz darbeye alkış mı tutuyorsunuz ne bu haliniz?
Cevapla