Bir kadın, sevdiği adama "Günaydın" diyorsa,
"Ben uyandım benimle ilgilen.." demek istiyordur...
bir zahmet kalkın ve ilgilenin beyler :)
"Ben uyandım benimle ilgilen.." demek istiyordur...
bir zahmet kalkın ve ilgilenin beyler :)
Çok önemli bir tanımlama.
Kadını çiçeğe benzetiriz biz erkekler genellikle.
Hoş kokulu, güzel ve narin bir çiçek.
Çiçekler bilindiği gibi su ile beslenir, kadın ise " ilgi " ile.
Araya bir küçük aşk hikayesi sıkıştıralım izninizle..
Çiçek suya aşık olmuştur ve aşkını ilan etmiş, " Su seni çok seviyorum " demiştir.
Su da bu aşka sevgi ile cevap verip " Çiçek bende seni çok seviyorum " der.
Hayat böyle sürer gider. Ancak çiçek " seni seviyorum su " demezse su çiçeğe onu sevdiğini söylemezmiş.
( Günümüzde erkeklerin kızlara sadece " bende seni "demeleri gibi )
Çiçek hastalanmış, solmaya başlamış. Doktora götürmüşler ama geç kalınmış. Çiçek sizlere ömür ölmüş.
Doktora sormuşlar çiçek neden öldü doktor diye. Cevap çok çarpıcı. " Susuz kalmış " demiş.
Sadece seni seviyorum demek bile artık yetersiz. Bir birimizi bir birimizden mahrum etmemeliyiz. Sevgi ile, ilgi ile.. Ölüm kaçınılmaz, hedef mutlu yaşamak ve yaşatmak olmalı...
İlgilenmiyorum.
Şu zamana kadar hiç bu niyetle günaydın mesajı atmamıştım 😂
Günaydın yazınca akıllarına gelmiş midir acaba 😂
hiç sanmıyorum :D
Teşekkürler
Ben atmiyorum gunaydin mesajini da. onuda o o atıyor ve ilgileniyo bnimle😎
Şanslisin sekerim :)
Cevap
17Cevap
Bu kanıya göre ya ben kadın değilim ya da siz sorunlusunuz :D
bilemedim şimdi :)
Benim beyin duz mantik calisiyor gunaydin demek istersen gunaydin de ilgi istiyorsan benimle ilgilen de laf salatasini hic sevmem
Anlayin canim azicik ne olucak sanki 😂
Haha kaptin sen bu isi 😜😂😂
bir kadın sevdiğine günaydın diyorsa o sevdiğine seninle ilgilenebilirim demek anlamınada gelse olmazmı.
onuda sıkıştıralım araya :D
Bazen de "Her şey yolunda. Bİlmeni istedim." veya "Aklımdasın." vb anlamlar taşıyabiliyor o günaydınlar. :)
Yo ben sadece günaydın demek için diyorum altında bir neden aramak zorunda değiller bence
Ama iyide sanal aşklar nereye kadar? Ne kadar ilgilenebiliriz ki telefondan?
:D vay anasını yeni bişey daha öğrendimde siz günaydın demek yerine ozaman açık açık soleseniz nolur ölürmüsünüz :D
Dogamiza aykiri 😂😂
fark ettim ben onu zaten :D
tatil günlerinde Günaydın mesajina 5 saat sonra cevap veriyorum 😄
normalde ise erken kalkan ve yazan taraf ben oluyorum.
yani demek istenilen şey bana uzak galiba
bence ilgi istediğimizi anlamaları için günaydın bile dememize gerek yok. her dakka ilgi istiyoruz ilgii
mesaj atan ama sevgilimiz olmayan kızlarda dahil mi buna :D
sevdiği adama diyor yahu birazcık dikkat lütfen :)
neyse ki şimdiye kadar atan olmadı bundan sonra dikkatli olurum :)
lütfen rica ediciğim :)
ne demmmmekkk :)
Bir erkek diyorsa peki?
onlarda laf olsun diye söylüyorlardır :D
:D kesin. aslında şöylede olabilir uyandirayim o benle ilgilensin artık
Vay be , hiç bu anlamda söylemiyordum.
Aaa çok ayıp bundan sonra böyle soyle kapiş :)
Dipnot olarak kayıt edildi. ☺
Ben her sabah ilk msji atanim :)
Şahsi cevabım: Uğraşamam.
Bunun farkına vardık bizde 😃
isabet oldu:)
Allahtan kız arkadasım yok desene sabahları ilgi göstermek zorunda değilim ☺️😉
biz malız açıkça desin gel ben becer diye
Sevgilim olursa hatırlarım inş bunu :D
ben yoğun insanım kaç kişiyle ilgilenim
ADAM olana bir tane yeter
ee niye büyük harfle yazıyorsun
Bence benimle evlenirmisin diyorlar
Ben bişey demek istemiyorum doğrusu :-D :-D
önünde eğilir emirlerini beklerim direk :)
Vay be 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar