Özellikle çocukların sıklıkla karşılaştığı bir durum... travma sebebi 😀



ben saçımı taramam hiç :D akşam yıkar yatarım sabaha hazır taranmış olur :D severim kendine kendine aldı şekli saçın :D çok yetenekliyim :D
çok iyi koyarım kafayı yastığa 8) 8) 8)
Sacımı taramadıgım icin Benim hosuma gidiyor. kendiligin sekil almıs ne guzel :/
tam aksine hoşuma gidiyor :) doğallık daima iyidir :) tabi gece İnek gelip yalamadıpı sürece :D
uyandıüım saçımla dışarıda çıkarım bir problem yok kendimle barışığım
Cevap
4Cevap
Sacimi toplamissam zaten hep bozulur. sacim guya duz ama toplayip yattigimda anlamsiz bir dalga oluyor sacimda
Ben seviyorum o halini, ama disari cikacagjm zaman sekil almiyor :D
evet yastık izi denir ona.. büyük sıkıntı :)
Saçlar elektrik çarpmış gibi oluyor bende :D
Benimki çok güzel oluyor
ben daha çok seviyorum o halini
Yooo aksine kıvır kıvır olması hoşuma gidiyor
Umrumda olmaz acikcasi
Aynen ben de cok oluyo
Sabah bayağı uğraştırıyor
evet sabah nasıl o hale geliyo anlamıyorum :D
Pek sevimliymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar