
ahahahaha duyduğuma göre bu ayardan sonra yorganın altına girip ağlamış :D

Lezbiyen kıza mesaj atarsa , alacağı cevap bu okur tabi.. Sen bir zaman söylemiştir bunu.. öyle hatırlıyorum. Ya sebep bu ya da musaitmisin in " misin " kısmı ayrı yazılmadığı için kil olup da öyle cevap vermiş de olabilirsin.. Umarım ilkinde yanlış hatirliyorumdur.. çünkü oldukça hoş bir kizsin.
:D :D
efsanesin :D
daha yaratıcı cevaplar gelecek senden inanıyorum :)
Hiç güleceğim yoktu, daha da gelmeyecek anlaşılan..
Guldurdun ya :D :D :D
Cevap
37Cevap
Tanımadığınız insanlara bile trip atabilen canlılarsınız ya bayılıyorum bu özelliğinize :D
Ben seni çişini yaparkende severim :D diye mesaj gelebilir
Tebrikler cok iyi yapmissiniz catâl bicak seti kazandiniz
Yeminle ayni cevabi bende vermistm adamdan gelen cevap şok etmisti beni.
" cisinin aktigi yerleri emerim kiz " diye cevap cük diye oturmustu bana.
Ahahaha. laf cambazina denk gelmemissin dua et sen. anlayana kadar 1 hafta cisini tutturacak cumle kurardim ben bu cevaba :D
ne kadar da samimi bir kız diyip aşık olmasın :D :D
bu ne ayarı oluyor nesi ibretlk ben pek anlayamadım
Offf ne ayar ama varya bana bile koydu şu an offf anlatamam ya. Bravo yani milletçe alkışlıyoruz.
pzevenke bak misin ekinin ayrı yazıldığını da bilmiyor
bence nasıl ayrılık mesajı atarım diye düşünüyordur
ooo müsaitliğe baksana. okadar dalmışım ki resimde ki gönder kısmına tıklıyorum yorumu göndermek için. benide trolledin tebrikler :(
Sırf aynını yazasım geldi başka ne diyebilir diye 😁😁😂😂
Ben olsam çişini yapmadan beynini kullanamıyor musun derdim o işini bilememiş.
Yok intihar etmiştir. Kontrol et yaşıyor mu diye :)
Adam intihar etmistir nasil bir kapak bu oww aman tanrim
25 yaşındaki olgun bir kadının.
"Konuşmak istemiyorum teşekkür ederim" diye cevap vermesi daha çok yakışmaz mıydı?
ne yapıyorsun diye sormamış ki.. ayar filan yok sen soruyu anlamamışsın..
Hahahaha diyiver bir ucundan tutsun 😄😄
Aa nickdaşım 😄😄✋✌
Netten bulan tembeller biz :D @topalsolucann_
çaktırma 🙈🙉🙊😄😄
bişey anlamadım ben ayar nerde? :D
ahahahahahahahah seni sefiorm melenoss :D:D:D
Ayar falan gormuyorum ben
Çabuk işe benimde cisim geldi 😁
Korkulur senden ben şok 😊🙊
Efsane olmuş harbiden
Çok saçma. Basit misin kız fesat :)
Ayar bunun neresin de. Adamın ağlayası varmış.
övünecek başka bişeyin yok mu zavallı
aferin çok iyi yapmışsın 2015 dünya iğrençlik oscarına aday olabilirsin
çişe tutturayım demiştir kesin
iyi yardım edeyim dememiş.
helalll akıllı kızları severim
Offf bunu yapmış olamazsın :S
biz kimseyle mesajlasmıyoz :D
terbiyesizce bir cevap olmuş
Kaldırmayın şu kızların bir taraflarını
Bekle sen cevap gelir bence 😂
neyseki ifşa etmemişsin adamı stalker :)
Sıçarken işicem deseydin
bu mu ayar?
Çok iyi abi yaa 😂
Gülmekten ağlamıştır
çok ibretlikmiş
Tuvalet çok mu uzak)
yaw he he bacım :D
O kadar iyi degilmis
Senden beklenir
Aman aman ne ayar 😒
Ayar mı bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar