Kadından kendisinde olmayanı isteriz, hasret yerinde kalır ve biz çekip gideriz.
Bu cümleden ne anlıyorsunuz?
Bu cümleden ne anlıyorsunuz?
şair burada aşık olduğumuz insana öyle şeyler yükleriz ki ve o kadar büyütürüz ki bunları kadınımızda bulamadığımızda büyük bir hayal kırıklığına uğrar ve bu özelliklere bu güzelliklere hasret kalmaya devam eder ve umutsuzluğa bürünmüş bir şekilde buluruz diyor kendimizi...
Yani olmadık şeyler istemeyin sonunda olan size olur diyor.. adabinizi takinin p*ştluğun alemi yok diyo
İşte erkekler hep bizden daha fazlasını ister. Bunları alamayınca da sevse de sevmese de giderler. Ondan sonra bize hasret kalarak yaşarlar
Cevap
4Cevap
Kafınların kıymetbilmez olduğunu söylüyor çokta doğru söylüyor
Kafası karışmış onu anlıyorum sadece
havalar soguyacak diyor herhalde adam aşmış
aşk sevgi
kadın meta değildir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar